Friday 26 November 2010

Sejarah semalam...

Salam..nak crite nie.pagi td ade exam sejarah 1,sejarah 2 n tasawur islam 2..So,malam td aku dah wt la prsiapan jugak untuk sejarah.yela,xkan lah aku xbace pape pulak kan..yang aku ingat,aku ade bace bahagian tamadun indus,hwang ho,perang dunia pertama,gerakan islah,faktor2 pemangkin nasionalisme n macam2 lagi yg mmg aku rase habis capacity memory aku hafal bende2 nih.time datang sekolah,aku dngan bangganye berjalan.sronok la jgak,coz dah hfal smue..time yg 'ditunggu2' dah sampai.aku masuk dewan exam,wat sejarah paper 1..hmm,bez gile,senang lah!kluar dewan,tsenyum jer aku...then mase yang 'sangat ditunggu2' dah sampai,sejarah paper 2..masuk2,tenguk soalan prtame..PEHH!!kecewa giler.ntah  pape yang kuar,tamadun mesopotamia pulak..bende nie xde dalam target pun,tapi ttbe kuar..sampai abis paper 2 aku tahan je la sakit ati aku sbb ape yg aku bace,majoriti xkuar,ade la kuar sket2..hmm,so ksimpulannye,camne lah result sejarah aku nanti kn...

No comments:

Post a Comment