Saturday 27 November 2010

Derita Espiem...

Daik:  Adoi bro,ape sekse btol lah espiem nie..
Bercabang:  espiem?
Daik:  SPM lah..
Bercabang:  ooo...ape yg deritanye?
Daik:  derita lah..tiap2 malam aku xtido,bace buku punye pasal.dari kul 6 petang aku bace,sampai 5 pagi..tapi
sume xmasuk otak.ble da masuk otak,xkuar lak kat exam!bile kuar kat exam,telupe nak bace pulak!!
Bercabang:  hmmm..padan muke kau.haha,gurau lah
Daik:  tu la..so,aku dah putuskan,aku xnak bace buku dah!aku da give-up ni,stress tau x,STRESS!!ape nak jadi,jadilah.aku xnak bace dah!
Bercabang:  laa,ko nie.baru kena mcm 2 dah putus smangat?
Daik:  ha'ah
Bercabang:  hmm..rileks lah bro..xkan ko nak mngalah mcm 2 jer?mknenye slame nie pape yg ko dah wt,sia2 lah!.patutnye,ko kne kuatkn smangat ko 2 bro.jgn cpat mngalah..at leeast kalo ko bace buku,ko bley jwb gak nnti,wlaupn sikit..
Daik:  tapi ape aku bace sume xkuar..buat ape bace
Bercabang:  yela,ko kne la bace lg bnyak.kalo bace sikit,memang la xbley buat...
Daik: ok time kasih bro sbb nasihatkn aku..jom,pegi study nak?aku dah brsmangat nih!!
Bercabang:  aaahhh!!malas aku.baik aku pegi main psp..lg bgos
Daik:  laaaa,apesal pulak nie?
Bercabang:  Yela,kalo aku study pn,bukannye kuar.baik xyah bace...wt sakit ati aku jer....
Daik:  ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?

No comments:

Post a Comment