Tuesday 28 December 2010

Cerita Kampung

Hai sumer:)..hmm,lame pulak xupdate blog aku nie..yela,cuti kan.so bz sket lah 2.hehe..korang wt ape cuti2 nie haa?stakat nie,aku baru balik kmpung jer.kt kmpung plak,xtvt xla bpe bez sgt.cnthnyer mcam main monopoly 3-4 jam,g joging sket,main badminton,main GTA-San Andreas yang da lapok 2(tp aku still rasa bez) n ronda2 naik moto.2 jer laa,xde lain pn..tp aritu sblom balik kmpong yg nie,aku balik kmpong kt area kedah dulu.belah ayah aku la kan..ari ke-2,kitorang pegi mandi manda kat ulu legong hot spring.bley tahan laa..aku mndi xlame sgt kot,smpai kul 12 mlm jer.pastu lepak2,tengoks tengoks aweks aweks yangs lalus,ngan spupu2 aku..hehe..sampai la kul 6.30 pg baru aku tido..pehh,25 jam aku xtido nmpaknyer..hebat aku kn..huahuahua..:P..dah la 2,aku da abis idea..bye2

No comments:

Post a Comment